reklama

Vždy som chcela byť superhrdina!

Stáť na najvyššej budove, vo vetre mi veje plášť, upriamený pohľad dole, na ľudí ktorí potrebujú moju pomoc. Ale nič nie je ľahké. Veď mám strach, len keď mám prejsť cez most

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Myslím, že každý z nás sa raz pozrel túžobne na hrdinu z rozprávky( či dokonca z komiksu) a povedal si:,, Raz, aspoň na jeden deň, by som chcel/a byť v jeho/jej koži“. Určite, je na tom veľa výhod a dôvodov prečo ním byť, možno dokonca viac ako pomáhať obyčajným ľudom,(alebo len ja mám také „sociálne“ cítenie), ale viete aké je to ťažké len stať sa ním?

Vezmime si typického SH( skratka pre superhrdinu), ktorý má vlastnosti, alebo sa aj podobá zvieraťu. Spider-man, alebo inak pavúči muž, vznikol tým, že ho pohryzol pavúk. No tak ja byť ním, asi by som vyvraždila polku svojho rodokmeňa, lebo pavúky nie sú mojimi priateľmi. Cat-woman, mačacia žena = mačka... Mačka, zákerná, falošná, nemám ich rada. A byť ňou? Koľko by som dala zarobiť svojmu psychiatrovi, nemala by som sa rada. Keď si spomeniem na detstvo, a s ním spojené nepríjemnosti s mačičkami, mám podozrenie, že ani ony ma nemajú rady. Potom ďalej máme Klíštáka, čo je akože kliešť. Síce niekedy pijem krv, ale v inom slova zmysle. Naozaj ja nechcem byť zvieraťom. Raz ráno vstanem, som mačka a namiesto umytia vodou sa olížem? Batman, no ten je bohatý a všetky svoje vymoženosti si kúpil, a mať jeho peniaze, tak by som bola niekde úplne inde...A asi by som toto nepísala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom tu máme SuperMana, z inej planéty... No tej je už úplne divný.. Škoda slov.

X-man, mutanti, niektorí sú zelení, ďakujem pekne. Mne osobne stačí pár jázd na kolotočoch a som zelená, nepotrebujem byť stále.

A máme tu veľa iných, divných ako Zorro, keď že neviem po Španielsky, bola by ťažká komunikácia a kým by som načmárala K.... Tam treba 3 ťahy!

Preto som si uvedomila, že byť SH nieje dar, ale bremeno a nešťastie. Jediná výnimka sú Gumkáči! Gumkáči Rulez! Voľne si skákať. Juj to by bol život.

P.S: ak má niekto presné znenie receptu na gumidžús, hláste sa. Vopred z celého srdca ďakujem

Katarína Huszárová

Katarína Huszárová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Osoba ktorá pláva životom, sleduje všetko okolo seba a hneď to musí okomentovať. Inak študent, optimista. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu